gvynt: (Default)
[personal profile] gvynt posting in [community profile] nasha_strichka

Навіщо мігрувати з ЖЖ?

Навіть якщо забути про регулярні падіння ЖЖ та цензуру щодо проукраїнських блогерів, є ще одна дуже важлива причина: кожний користувач приносить прибуток власникам ЖЖ, копієчка до копієчки від рекламодавців складає мільйони. Це нічого, бізнес — справа добра. Але чи хочете ви приносити прибуток сайту, який за гроші розміщує потоки лайна на адресу вашої країни і особисто вас, як її громадянина? Сайту, що сплачує податки державі, яка витрачає їх у тому числі на війну з вашою країною і на вбивства ваших співвітчизників?

Я — не хочу. І я підтримую бойкот щодо всіх російськіх компаній, включаючи СУП.

Dreamwidth.org є аналогом Livejournal.com з погляду користування, створити там аккаунт та перенести туди свій журнал з ЖЖ — справа п'яти хвилин, він не належить російській компаніїї, тож висновок очевидий: треба переїжджати, і робити це масово. Українська аудиторія ЖЖ складає приблизно 400 000 осіб. Можна сподіватися на те, що багато хто з цих блогерів, незважаючи на національність чи мову, підтримає цей рух.

 

Пропоную поділити заходи з масового переїзду користувачів на такі стадії:


1. Максимальна кількість користувачів ЖЖ реєструється та робить копії свого жж-журналу на Дрімі. Налаштовується трансляція між журналами у ЖЖ та на Дрімі. Для підрахунку кількості користувачів, що переїхали, створено спільноту-лічильник http://rahunok.dreamwidth.org/, де новачки просто реєструватимуться, і всі зможуть побачити кількість учасників-переїжджих. Треба обов'язково
зазначати країну у своєму профілі ( http://www.dreamwidth.org/manage/profile/ - пункт  Location ), щоб потім на сайті було легко знайти співвітчизників за пошуком.

Українські веб-розробники мають зв'язатися з командою Дрімсу та прийняти участь у розробці тих фішок, яких, на думку користувачів ЖЖ, бракує Дріму (попередньо скласти список такого функціоналу).

Дуже важливо кожний свій пост, що транслюється у ЖЖ, починати лінком на його аналог у Дрімі.

 

2. Треба масово і одночасно розмістити повідомлення про трансляцію постів та її швидке припинення у своїх жж-журналах, зробити банери, картинки, вірусну рекламу, демотиватори тощо. Дуже важливо залучити до акції топ-блогерів українського сегменту ЖЖ, україномовних та російськомовних. Чим більше прихільників вдасться залучити, тим безболіснішим стане переїзд — особливо для професійних блогерів, що заробляють блогом на життя, та власникам і учасникам спільнот.

 

3. Вкрай важливо робити якісний унікальний україномовний контент на Дрімі, створювати цікаві спільноти будь-якої тематики, а також витрачати час та сили на переклад існуючих у ЖЖ цікавих статей та їх репост до спільнот на Дрімі. Чому саме україномовний? Бо цієї весни навіть сліпі побачили, що буває, коли люди піддаються спокусі використовувати замість своєї мови мову агресивного сусіда, та завдяки цьому забувають, хто вони є. Кажу це як корінний донеччанин. Байдуже, хто ти за національністю чи політичними переконаннями, але мову і культуру своєї країни маєш знати і поважати, це альфа і омега. А оскільки ми живемо в епоху інтернету, то кількість та якість україномовного контенту визначить, чи існуватиме українська мова, чи буде витіснена з ужитку російською. Тож не лінуйтеся цікаво писати, фотографувати і коментувати, бо кожний цікавий пост, кожний коментар українськоюто маленький вклад у велику справу і доказ того, що їснує на світі такий народ.

 

4. Коли громада користувачів на Дрімі сягне достатньої кількості для повноцінного автономного існування, трансляцію постів до ЖЖ треба більш-менш одночасно вимкнути. Різке падіння активності копне керівництво ЖЖ по найуразливішому місцю — гаманцю, і примусить замислитись над тим, що грощі не головне у житті.

 

 

Прошу коментувати, шановне товариство.

Дякую за зауваження щодо змісту, а також стилістичних, граматичних та інших помилок.

Тут можна взяти картинку про суп: http://i30.photobucket.com/albums/c321/gvynt/fun/empty_zps61f22e93.jpg і відредагувати її на свій розсуд.

Створено спільноту-лічильник: http://rahunok.dreamwidth.org/ , прошу реєструватися.

Date: 2014-06-17 12:06 pm (UTC)
hors_bor: (Default)
From: [personal profile] hors_bor
Гарно все розписано)

В моєму випадку перехід відбувся миттєво, я лише зробив перепост про інцедент з цензурою і упередженим ставленням щодо українців, а також "прощальний пост", без підключення "кроспостів". Може це і не зовсім правильно, але мені норм:)

Date: 2014-06-17 12:16 pm (UTC)
From: [personal profile] unata
Хорошее предложение. Если попросить ТОПов объявить о переезде, то народ потянется (там совсем невыносимо). И место, где можно перезнакомиться тоже неплохо было бы.

Date: 2014-06-17 11:55 pm (UTC)
kerbasi: (Default)
From: [personal profile] kerbasi
А хто зараз топ? Практично всі колишні топи давно вже пішли з ЖЖ.

Date: 2014-06-18 08:00 am (UTC)
From: [personal profile] unata
Ибигдан еще держится, по крайней мере его читают. Прибор (Толик с прибором) точно.
Я про ТОП не в смысле ТОП ЖЖ (это в слава Богу давно не смотрю), а в смысле проукраинские тысячники, которых все-таки люди читают.

Date: 2014-06-18 08:08 am (UTC)
kerbasi: (Default)
From: [personal profile] kerbasi
Ну ці навряд перейдуть. Скоріш, до ФБ, якщо вже...

Date: 2014-06-17 12:56 pm (UTC)
tin_tina: (Default)
From: [personal profile] tin_tina
Згодна.

Date: 2014-06-17 01:58 pm (UTC)
tanda_mif_chgk: (Default)
From: [personal profile] tanda_mif_chgk
Добре.
Але "який за грощі розміщує" - правильно "гроші", а не "грощі".

Date: 2014-06-17 02:03 pm (UTC)
tanda_mif_chgk: (Default)
From: [personal profile] tanda_mif_chgk
Будь ласка :)

Date: 2014-06-17 04:59 pm (UTC)
handehoch: (zhopa)
From: [personal profile] handehoch

Не треба «фішок», не треба комфорта для бізнес-блогерів. Не варто було йти з жж, щоб на новому місці будувати таку ж помийку

Date: 2014-06-18 06:24 am (UTC)
handehoch: (zhopa)
From: [personal profile] handehoch
1. Для любителів «цікавинок», прикольчиків та подібного є фшкинет, вконтактик, та купа іншого. А от середовище для спілкування – річ значно менш поширена, й не треба її перетворювати на площадку молодняка.

2. Для спілкування Дримі не потрібне вміння кодити, ваше твердження необґрунтоване.

3. Подавати поради стороннім людям, що вас про те не просили – то хамство. Не вірите – запитайте в мами

Date: 2014-06-17 09:43 pm (UTC)
hors_bor: (Default)
From: [personal profile] hors_bor
Я от належу до тої категорії "чайників", але для мене цей ресурс від жж відрізняється лиш меншою кількістю шаблонів для блогу і відсутністю можливості заливати фоточки напряму. Ні одне ні інше не є проблемою. Мені таки норм..)

І про які це коди ви говорите?))
Edited Date: 2014-06-17 09:43 pm (UTC)

Date: 2014-06-18 12:03 am (UTC)
kerbasi: (Default)
From: [personal profile] kerbasi
ППКС. Також не бачу особливих незручностей. Хіба що брак фото-хостингу. Але це одночасно й перевага, бо забезпечує живучість власного фотоархіву, якщо блог видалити, заблокують ітд.

Date: 2014-06-18 05:21 am (UTC)
kerbasi: (Default)
From: [personal profile] kerbasi
Для негнучких першою перешкодою стане англійська мова. ЖЖ, на мій погляд, не має якихось особливо корисних "фіч". Кнопки соцмереж? Через них стрічка підстрибує при завантаженні кожної, через що я вже одного разу не туди пальцем влучив і перепостив, якусь гидоту, чим здивував тих, хто встиг прочитати. Музикою настрою я ніколи не користувався, бо це не мій формат. Ну й рештою так пройтися, то воно все для мене зайве, хоча я зовсім не technophobic. Просто я блогер у чистому вигляді: для мене головне, що в тексті словами. Для мене journal має пряме словникове значення - щоденник, просто тепер в електронному і загальнодоступному варіанті. В принципі, ясно, що інші люди можуть мати інше ставлення до власного блогерства, але, певно, вони шукатимуть для себе й відповідну платформу.

Я читав вашу інструкцію стосовно фоток, на вихідних спробую погратися.

Date: 2014-06-18 06:32 am (UTC)
handehoch: (Default)
From: [personal profile] handehoch
То не ви, а добродій Гвинт у цій гілці сварив Дрим за буцімто необхідність кодити :))

Date: 2014-06-18 06:29 am (UTC)
handehoch: (Default)
From: [personal profile] handehoch
Колись один добродій зауважив Григорію Сковороді: «Легше ложкою вичерпати море, ніж зрозуміти ваші висловлювання!».
«Робіть, що вам легше», – відповів Сковорода.

Я знаю людей, яким ліньки навіть записувати власні думки. Та я не думаю, що таким хтось сторонній повинен надавати секретаря.

Нарешті, перебування в компанії, як ви влучно виразилися «генетичного мусора» – як на мене, занадта ціна будь за що.

Date: 2014-06-18 08:12 am (UTC)
kerbasi: (Default)
From: [personal profile] kerbasi
Чудово сказано! Дякую!)

Ласкаво просимо!

Вас вітає спільнота для спілкування блогерів з України, що перебазувалися на Мрію!

Профіль

Наша стрічка

June 2019

S M T W T F S
      1
2345678
9101112131415
161718192021 22
23242526272829
30      

Розробка стилю

Розгорнути приховане

No cut tags
Page generated Jul. 13th, 2025 04:07 am
Powered by Dreamwidth Studios